جستجو کردن
Close this search box.
سام تعمیرگاه

اگر از ماشین ظرفشویی استفاده می کنید، بخوانید

این مطلب به طور اختصاصی برای آن دسته از مخاطبانی نوشته شده ایت که از دستگاه ماشین ظرفشویی با برندهای متفاوت استفاده ی روزانه می نمایند و به طور مستقیم با موارد مرتبط با این وسیله در ارتباطند. دقت داشته باشید که پس از خرید لوازم خانگی ممکن است به دلایل مختلفی از عملکرد دستگاه رضایت نداشته باشید و حتی در مواردی ممکن است بخواهید دستگاه فعلی را کنار گذاشته و لوازم خانگی جدیدی را خریداری کنید. بهتر است قبل از اینکه به فکر خرید ماشین ظرفشویی جدید برای آشپزخانه منزلتان باشید، توضیحات این مقاله از تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سامسونگ تک سرویس را به دقت مطالعه و به کار ببرید؛ زیرا به شما راه حل هایی پیشنهاد خواهد داد که با استفاده از آن ها بتوانید عملکرد دستگاه را بهبود ببخشید.

ماشین ظرفشویی

توجه داشته باشید که رعایت برخی از نکات استفاده ی استاندارد از یک دستگاه، علاوه بر اینکه بر روی عملکرد و راندمان آن تاثییر مثبت می گذارد، به افزایش طول عمر دستگاه نیز کمک خواهد کرد و شما را از خریداری مدلی جدید و یا پرداخت هزینه های لازم برای تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در کرج بی نیاز می کند. اکثر افراد پس از خرید یک وسیله ی جدید برای آشپزخانه، دفترچه ی راهنمای استفاده و نگهداری از دستگاه را مطالعه نمی کنند و صرفا با استفاده از دانش قبلی و اطلاعاتی که از دیگران شنیده اند، اقدام به راه اندازی و روشن کردن آن می نمایند.

در اغلب موارد این موضوع باعث می شود که  لوازم خانگی منزل در طولانی مدت دچاری خرابی و مشکل شوند؛ زیرا ممکن است از ابتدا به طور صحیح مورد استفاده قرار نگرفته باشند. حال سوالی که ممکن است برای شما نیز مطرح شود، این است که پس از خرید ماشین ظرفشویی چه نکاتی را رعایت کنیم تا از خرابی زودهنگام آن جلوگیری شود و طول عمر وسیله نیز افزایش یابد؟

– اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که پس از خریداری این دستگاه مکان مناسبی را برای نصب و راه اندازی آن انتخاب کنید .در طراحی خانه های جدید مکانی مشخص برای قرار دادن ماشین ظرفشویی تعیین شده است. توجه داشته باشید که سطحی که این وسیله روی آن قرار گرفته است، باید به دور از هرگونه رطوبت و آب باشد؛ زیرا این عامل باید پوسیدگی سطح زیرین دستگاه خواهد شد و خطراتی را برای کاربر استفاده کننده به همراه دارد.

ماشین ظرفشویی

– برای افزایش راندمان و عملکرد بهتر ماشین ظرف شویی ابتدا نیاز است که شما کاتالوگ و راهنمای استفاده از دستگاه را به دقت مطالعه و بررسی کنید. در کاتالوگ معمولا اطلاعاتی مانند نحوه ی راه اندازی و روشن کردن، معرفی کارایی گزینه و آپشن های روی پنل، میزان و نوع ماده ی شوینده، نحوه ی درست چیدمان ظروف در دستگاه و … نوشته شده است که هر یک از این اطلاعات بسیار مهم و با اهمیت هستند و بر روی راندمان و عملکرد ماشین ظرفشویی تاثییر خواهند گذاشت؛ برای مثال اگر شما ظروف را به درستی و در جای مرتبط قرار ندهید، نتیجه ی آن باقی مانده چربی ها و شستشوی ناقص ظروف خواهد شد و یا ماده ی شوینده ای که انتخاب می کنید و همچنین مقدار این ماده روی کیفیت شستشوی ظروف توسط دستگاه تاثییر گذار خواهند بود.

نگهداری اصولی از ماشین ظرف شویی را جدی بگیرید.

هر دستگاهی پس از مدتی استفاده، نیاز به تمیزکاری دارد که این موضوع نیز یکی از مراحل نگهداری است. با توجه به میزان استفاده در طول یک هفته، باید در بازه های زمانی مشخصی این کار را انجام بدهید و از بهترین و استاندارد ترین روش ها برای پاکسازی درونی ماشین ظرفشویی کمک بگیرید. موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای تمیزکردن آن از ماده ی شوینده ی مناسبی استفاده کنید و بدانید که کدام قسمت های دستگاه باید تمیز شوند. توجه نکردن به این موضوع باعث آسیب دیدن قسمت های داخلی و محفظه ی دستگاه و خرابی آن خواهد شد؛ بنابراین بهتر است قبل از هرگونه تمیز کاری ماشین ظرفشویی از افرادی که در این زمینه تجربه دارند، فروشندگان مجاز یا یا تعمیرکاران متخصص در مورد نحوه ی تمیز کردن دستگاه سوال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکنسین های نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در کرج تماس بگیرید.