جستجو کردن
Close this search box.
سام تعمیرگاه

تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید در تهران و کرج

انتخاب تعمیرگاه مناسب برای تعمیر لوازم خانگی به خصوص یخچال فریزر ساید بای ساید که دارای تکنولوژی پیچیده، خاص و جدیدی است، همواره مورد توجه افراد زیادی می باشد .اینکه مراجعه به چه تعمیرگاهی مناسب خواهد بود، موضوعی است که در این مقاله به شرح آن خواهیم پرداخت. تعمیر کردن و رفع عیوب احتمالی دستگاه های برقی همانند ساید بای ساید نیاز به تخصص و مهارت کافی در این زمینه دارد و در صورتی که تعمیرکار نسبت به عملکرد دستگاه از اطلاعات تخصصی بهره مند نباشد، ممکن است به آن آسیب بیشتری وارد شود.در هر صورت در مواقع خرابی ساید بای ساید خانه ی شما بهتر است ابتدا در مورد مراکز و تعمیرگاه های مجاز در تهران یا کرج تحقیق کرده و سپس برای تعمیر یخچال فریزر اقدام نمایید. همچنین توجه داشتید که در صورت رعایت نکات زیر در هنگام استفاده و یا نگهداری از دستگاه، کمتر به استفاده از خدمات تعمیرات نیاز پیدا خواهید کرد.

نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ

نکات موثر در کاهش خرابی و نقص فنی در انواع ساید بای ساید

  1. تمیز کردن یخچال: برای بهبود عملکرد دستگاه و همچنین کاهش برق مصرفی پیشنهاد می شود که به صورت مرتب محفظه ی داخلی و لوله های پشت آن را تمیز کنید و در صورتی که محفظه ی داخلی دارای برفک است، آن را نیز برطرف سازید.
  2. محل قرار گیری دستگاه: محل قرار گرفتن ساید بای ساید موضوع بسیار مهمی که بر روی راندمان و طول عمر یخچال فریزر شما تاثیر می گذارد؛ بنابراین باید توجه داشته باشید که دستگاه را به دور وسایل تولید کننده ی گرما و در محیطی نسبتا خنک قرار دهید. علاوه این مورد دقت داشته باشید که برای جریان داشتن هوا در پشت یخچال نیاز است که یک فاصله 15 سانتی متر از دیوار را در نظر بگیرید و از چسباندن دستگاه به دیوار آشپزخانه خود داری نمایید.
  3. بستن درب ساید بای ساید و چک کردن آن: در هنگام عدم استفاده، از بسته شدن درب دستگاه اطمینان حاصل کنید؛ زیرا ممکن است در مواردی درب یخچال به درستی بسته نشده باشد و این عامل باعث کارکرد بیشتر موتور شده و در نتیجه مصرف برق را افزایش دهد. علاوه بر این سعی کنید بیش از حد درب آن را در طول روز باز نگذارید تا احتمال نیاز به استفاده از خدمات تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید تا حد زیادی کاهش یابد.
  4. چیدمان مناسب ظروف و مواد غذایی : سعی کنید ظروف غذا را در داخل طبقات به گونه ای قرار دهید که گردش هوا به راحتی صورت بپذیرد و از روی هم قرار دادن آن ها خودداری نمایید. این موضوع دو مزیت برای شما دارد؛ اولین مزیت این است که عملکرد دستگاه به خوبی انجام می شود و طول عمر ساید بای ساید افزایش می یابد و دومین مزیت این است که برداشتن و خارج کردن ظروف از یخچال برایتان بسیار آسان تر خواهد شد و در واقع محفظه ی داخلی یخچال منظم تر دیده می شود.
  5. از ترانس و محافظ الکترونیکی استفاده کنید: نه تنها برای یخچال فریزر بلکه برای تمامی وسایل الکترونیکی موجود در خانه، بهتر است از محافظ های الکترونیکی استفاده نمایید.کار این تجهیزات در واقع کنترل نوسانات برق می باشد که این نوسانات به دستگاه شما آسیب های زیادی وارد خواهد کرد، در حالی که ترانس های الکترونیکی فقط در صورتی که جریان پایدار برق برقرار باشد به ساید بای ساید اجازه ی کار می دهند.

شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات انواع برند یخچال از جمله تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ و همینطور تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ خود با تعمیرگاه سامسونگ تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران و کرج تماس حاصل فرمایید.