جستجو کردن
Close this search box.
سام تعمیرگاه

عیب یابی تخصصی ماشین لباسشویی در منزل

یکی از مهارت هایی بهتر است هر یک از افراد تا حدی با آن آشنایی داشته باشند، این است که بتوانند در هنگام خرابی و ایجاد شدن نقص فنی برای لوازم خانگی منزل به آسانی مشکل را شناسایی کرده و برای مراجعه کردن به تعمیرگاه های مجاز و معتبر و یا تعمیر لوازم خانگی توسط خودشان به راحتی تصمیم گیری نمایند. در این مقاله قصد داریم به مواردی اشاره نماییم که دانستن آن ها در زمان خرابی دستگاه های برقی به مخاطبان کمک زیادی خواهد کرد. همچنین راه کار هایی برای حل این مشکلات نیز ارائه خواهد شد.

اگر یکی از تجهیزات آشپزخانه ی منزل شما مثل ماشین لباسشویی خراب شود، چه کاری انجام می دهید؟

تعمیرات ماشین لباسشویی

حدس ما این است که به احتمال زیاد در ابتدا سعی می کنید که با بررسی عوامل اولیه مشکل ایجاد شده را حل کرده و در صورتی که نتوانستید ایراد ایجاد شده را بر طرف سازید، به متخصصان و تعمیرگاه های معتبر مراجعه خواهید کرد. اگر این گونه باشد که بهترین اقدام را انجام داده اید. در موارد بسیاری دیده شده که افراد بدون داشتن اطلاعات و یا مهارت های کافی سعی در دستکاری ماشین لباسشویی داشته اند که این کار نه تنها کمکی به رفع مشکل نکرده است بلکه آن را حاد تر کرده و حتی هزینه های لازم برای تعمیر لباسشویی سامسونگ را نیز افزایش داده است؛ بنابراین نکته ی اول این است که در هنگام خرابی دستگاه های برقی از دستکاری ناشیانه ی آن ها بپرهیزید.  در در ادامه تعدادی از رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی ذکر شده است.

علت نشتی آب ماشین لباسشویی

یکی از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی منزل شما اتفاق بیوفتد، نشتی آب در لوله ها و اتصالات دستگاه است. اگر دستگاه نشتی داشت باید تمامی اتصالات را چک نمایید و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل کنید. این مشکل در واقع علاوه بر اینکه باعث می شود میزان آب بیشتری مصرف شود، در صورت برطرف نشدنو در دراز مدت می تواند باعث پوسیدن برخی قطعات دستگاه بشود.

رفع مشکل تولید صدای زیاد توسط ماشین لباسشویی

ماشین های لباس شویی جدید به گونه ای طراحی شده اند که کم ترین تولید صدا را در هنگام کارکرد و انجام عملیات شستشو داشته باشند؛ بنابراین در صورتی که از دستگاه صدای زیادی شنیده شود، حتما باید آن را خاموش کرده و مشکل را بررسی نمایید. بهتر است ابتدا لباس های قرار داده شده در داخل آن را را خارج کرده و مجدد آن ها را در داخل دستگاه قرار بدهید؛ زیرا در اکثر موارد این صدا ها به دلیل چیدمان و قرار گیری نادرست لباس ها در داخل ماشین لباسشویی می باشد. در صورت حل نشدن این مشکل به احتمال زیاد موتور دستگاه نقص فنی دارد که پیشنهاد می شود برای برطرف کردن آن از متخصصان و تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه مجاز سامسونگ تک سرویس کمک بگیرید.

تعمیرات ماشین لباسشویی

علت روشن نشدن ماشین لباس شویی

ممکن است هیچ کدام از قطعات داخلی دستگاه مشکلی نداشته باشند ولی باز هم روشن نشود. معمولا لوازم خانگی به دو دلیل روشن نمی شوند دلیل اول خرابی و معیوب بودن سیم اتصال به برق و یا نوسان ولتاژ برق منزل و دلیل دوم خرابی دکمه یا پنلی که مربوط به روشن و خاموش کردن آن ها می باشد. اگر ساکن کرج هستید و لباسشویی شما دچار مشکل شده است برای دریافت مشاوره رایگان با تکنسین های نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در کرج تماس بگیرید.

رفع کیفیت پایین شستشوی لباس ها توسط ماشین لباسشویی

در مواردی این امکان وجود دارد که پس از شستشوی لباس ها متوجه شوید که عملیات شستشو با کیفیت پایینی صورت گرفته است و همانند دفعات قبلی نمی باشد. در این موارد که راندمان دستگاه کاهش پیدا کرده است باید پارامتر های مختلفی را چک کنید؛ برای مثال بررسی کنید که میزان کافی ماده ی شوینده در مخزن ماشین لباس شویی وجود دارد یا خیر و همچنین جریان آب ورودی به دستگاه را چک نمایید. علاوه بر این خروجی های آب را کنترل نمایید؛ زیرا در صورتی که ماشین لباسشویی نتواند آب را به درستی از مخزن خارج کند باعث کیفیت پایین شستشو خواهد شد. بر این اساس راندمان و عملکرد دستگاه شما تابع پارامتر های زیادی است باید بررسی و کنترل شوند.