جستجو کردن
Close this search box.
سام تعمیرگاه

مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RH29H9000SR/AA

در این مقاله قصد داریم به مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RH29H9000SR/AA بپردازیم

محفظه ی غذایی یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RH29H9000SR/AA

محفظه غذایی یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ طوری طراحی شده که به راحتی می توانید اقلام داخل آن را بردارید. محفظه خارجی به شما این امکان را می دهد که بلافاصله بتوانید به نوشیدنی ها دسترسی یابید، در حالی که محفظه داخلی به شما امکان گذاشتن اقلام بزرگتر و غذاهای تازه را می دهد.از لحاظ اینکه به راحتی می توانید به اقلام داخل یخچال دسترسی پیدا کنید؛ عالی است، با این یخچال فریزر ساید بای ساید به راحتی می توانید غذاهایتان را دسته بندی و طبقه بندی نمایید.

خنک کننده های فلزی یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RH29H9000SR/AA

پنل استیلی باعث می شود که دما را در تمام یخچال یکسان نگه دارد.

چراغ های ال ای دی یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RH29H9000SR/AA

نورپردازی ال ای دی آن هر گوشه ای از  یخچال را روشن نگه می دارد و اینگونه شما به سادگی هر چه که می خواهید را بیابید.به علاوه اینکه خیلی کمتر گرما تولید می کند و نسبت به مدلهای قدیمی کمتر انرژی مصرف می کند. طراحی شفاف آن فضا را نسبت به مدل های قدیمی بزرگتر جلوه می دهد.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ

یخ ساز اتوماتیک جاسازی شده در درب یخچال

یخ ساز اتوماتیک ما در داخل در کارگزاری شده باعث شده که فضایفریزر بازتر بشود، فضای بیشتری را به مواد غذایی یخ زده اختصاص می دهد و دسترسی به یخ ها را آسان تر می کند. می تواند در هر روز حدود 2 کیلو یخ تولید کند و  تا 3 کیلو یخ را نگه دارد.

صفحه نمایش ال ای دی برای آب و محفظه یخ

صفحه نمایش دیجیتالی آبی رنگ و خارجی این امکان را می دهد که که به راحتی شمابه تنظیمات کنترلی تنها با لمس کردن یک دکمه دسترسی پیدا کنید. دریچه ی بلند یخسازو آبگیر سامسونگ آنقدر بلند طراحی شده که بتوان پارچ و لیوان های بلند را نیز زیر آن قرار داد.این دستگاه آبگیر و یخ ریز قابلیت ارائه یخ های مکعبی و خرد شده را دارد همچنین آب را تصفیه هم می کند.

برچسب انرژی ستاره

که محصولاتی که انرژی تعیین شده توسط دولت را مصرف می کنند می توانند برچسب مصرف انرژی را اخذ نمایند.این یخچال فریزر سامسونگ نه تنها که انرژی بهینه را استفاده می کند بلکه فراتر از آن هم می رود.

شما عزیزان جهت تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ و همینطور  تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ خود می توانید با تعمیرگاه سامسونگ تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس حاصل فرمایید.

منبع: http://www.samsung.com/us/home-appliances/refrigerators/side-by-side/36-wide-29-cu-ft-capacity-side-by-side-food-showcase-refrigerator-with-metal-cooling-stainless-steel-rh29h9000sr-aa/