جستجو کردن
Close this search box.
سام تعمیرگاه

چطور یخچال فریزری که صدای بلند میدهد را تعمیر کنیم

فن موتور اواپراتور یخچال فریزر

اگر شما دیدید که فن یخچال فریزر صدا می دهد ، ممکن است مشکل از موتور فن اواپراتور باشد .این نوع فریزر در قسمت فن موتوری دارد که هوا را دور اواپراتور می چرخاند تا خنک بماند . به مرور زمان ، موتور فن می تواند دچار فرسودگی بشود و یا روغنکاری نیاز داشته باشد ، که اینگونه باعث می شود صدای وزوز یا تق تق فریزر بدهد . برای تعویض موتور فن، اول برق فریزر را بکشید. شاید لازم باشد که صفحه مشبک اواپراتور را باز کنید تا به موتور دسترسی یابید . خیلی راحت سیم های رابط را بکنید و پیچ و مهره ها را از آن باز کنید.

یخچال فریزر

پره های فن اواپراتور یخچال

اگر یخچال فریزر ضد یخ شما صدای بلند می دهد یا صدای وزوز می دهد ، شاید بتواند به این معنا باشد که پره های آن آسیب دیده باشد . فن اواپراتور هوا را دور سیم پیچی های اواپراتور می چرخاند تا خنک بشود . برای دسترسی به فن اواپراتور برای اینکه ببینید پره ها خراب شده  یا نه، پشت صفحه مشبک اواپراتور را نگاه کنید ، قبل از اینکار برق را بکشید .پره های فن عموما به میله ی شفت موتور توسط یک فنر وصل است .

شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات انواع برند یخچال از جمله تعمیرات یخچال سامسونگ و همینطور تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ خود با تعمیرگاه سامسونگ تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس حاصل فرمایید.

منبع: http://www.partselect.com/Repair/Freezer/Unusual-Noise/