جستجو کردن
Close this search box.
سام تعمیرگاه

بهترین ماشین لباسشویی های شناخته شده در سال ۲۰۱۷

چرخه های شست و شویی که خودتان به طور دلخواه برای ماشین لباسشویی تنظیم می کنید، حذف چین و چروک، بخار، از بین بردن لکه ها، فقط چند تا از عملکردهای خوب این ماشین لباسشویی ها است. این ماشین لباسشویی ها را تست کنید تا هم پولتان را پس انداز کرده باشید هم از تمیز شدن و خشک شدن لباس هایتان راضی شده باشید.

راهنمای انتخاب و خرید بهترین مارک یا برند ماشین لباسشویی

پیشرفت تکنولوژی و افزوده شدن ویژگی هایی همچون:چرخه های شست و شوی فشار بالا که باعث می شود لباس نصف زمان قبلی نسبت به ماشین لباسشویی های معمولی شسته بشود، تکنولوژی کاهش لرزش که دیگر همسایه طبقه پایینی خودش را وقتی ماشین لباسشویی شما در شب دارد کار می کند و خشک می کند نمی کشد، چرخه های شست و شوی ضد عفونی کننده که باکتری ها را از بین می برد و دیگر حساسیتی ایجاد نمی شود. خب پس اگر دنبال یک ماشین لباسشویی می گردید که با قدرت  بالا لکه ها را از روی لباس ها  ببرد ، این پست را دنبال کنید.

ماشین لباسشویی Kenmore 41262 4.5 cu. ft

نه تنها که این ماشین لباس شویی 8 تا چرخه ی شست و شوی مختلف دارد ، بلکه برای چند تا چرخه ی آخرش هم دکمه ی شست و شوی سریع دارد.

بهترین ماشین لباسشویی های شناخته شده در سال 2017

ماشین لباسشویی Maytag MHW5500FW 4.5 cu. ft

بهترین انتخاب برای شستن لباس های حجم زیاد

اگر مثلا یه موقع شرایطی به وجد بیاید که شما بخواهید 29 تا حوله را با هم بشورید، در این ماشین لباسشویی کلش جا می شود. همچنین یک دکمه تهویه دارد که هوا را تا  12 ساعت بعد ازاتمام چرخه ی  شست و شو می چرخاند.

ماشین لباسشویی Electrolux EFLS617SIW 4.4 Cubic Feet

بهترین ماشین لباسشویی لکه بر

 این ماشین لباسشویی کم مصرف  از لحاظ انرژی خاصیت لکه بری فوق العاده ای دارد که نباید آن را نادیده گرفت. تنظیمات stainsoak قبل از اینکه چرخه شست و شو بخواهد  شروع بشود با آب و مواد شوینده تمام لباس ها را خیس می کند. همچنین با قابلیت  بخاری که دارد باعث می شود لکه ها از روی لباس پاک بشوند. و زمان شست و شوی سریع آن هم 15 دقیقه است.

ماشین لباسشویی 4 LG WM8100HVA 29-Inch

بهترین از لحاظ اینکه لباس چروک نشود

در یک زمان کوتاه؟ جریان هوا و بخار فشار بالا در این ماشین لباسشویی کثیف ترین لباس ها را در عرض 30 دقیقه تمیز می کند . تکنولوژی نضافت با بخار نه تنها اینکه لباسهایتان با ملایمت می شوید، بلکه باعث می شود چروک هم نشوند.

ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی Samsung WA48J7700AW 4.8 Cubic Feet

دیگر با اینکه بخواهید  لباس های لکه دارتان را در  سینک آشپزخانه خیس کنید، خداحافظی کنید. و مستقیما از قابلیت شست و شوی pre washing استفاده کنید که مثل یک واتر جت کثیفی ها رل می زداید. این ماشین 11 چرخه شست و شو دارد از لباس های ظریف و ملافه گرفته تا لباس های سنگین.

ماشین لباسشویی Samsung WF45K6200AZ ‘AddWash Door

چند بار ماشین لباسشویی  را زدید و بعدا متوجه شدید که یک لنگه جئراب جا مانده . با این قابلیت add wash door مکی توانید در هر زمان از چرخه شست و شو در ماشین و باز کنید و لباس ها را داخلش بیاندازید. همچنین صدای کمتری را این ماشین دارد

ماشین لباسشویی Whirlpool WFW92HEFC Duet 4.5 Cubic Feet

بهترین برای شست و شوی لباس های زیاد و سنگین

این  ماشین لباسشویی آمریکایی و خوش استایل با ظاهر کرومی شکل به اندازه 3 تا سبد لباس جا دارد . قابلیت تهویه دارد برای لباس هایی که تا 12 ساعت داخل ماشین می مانند، برای مواردی که شما یادتان می رود لباس ها را خارج کنید.

ماشین لباسشویی Samsung WF56H9100AG 5.6 Cubic Feet

بهترین ماشین لباسشویی برای شست و شوی سریع

15  چرخه ی شست و شوی متفاوت دارد، به همراه شست و شوی سریع.با تکنولوژی فوق سرعت، در عرض 20 دقیقه حجم زیادی از لباس ها را با کیفیت خوبی می شورد. یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه این است که بعد از 40 بار شست و شو می توانید ، چرخه self clean را بزنید تا هر گونه کثیفی و باکتری را از مخزنش پاک کند.

ماشین لباسشویی Kenmore Elite 41073 5.2 Cubic Feet Front-Load

بهترین ماشین لباسشویی برای خانواده های پر جمعیت

این ماشین بزرگ و کارآمد ، برای شست و شوی رو تختی و حوله ها و روی بالشتی و … خیلی خوب است . 99.9% باکتری و جرم ها را از بین می برد، در حالیکه مواظب لباس های ظریفتان هم هست.

شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات انواع برند ماشین لباسشویی از جمله تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ خود و همچنین تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ با تعمیرگاه سامسونگ تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس حاصل فرمایید.

منبع: http://www.bestproducts.com/appliances/g276/front-and-top-loading-washing-machines/